Nemet mindennapok

Nemet mindennapok

Probaidö

2015. október 02. - Irbisz

Egy idönkent eleg steesszes idöszak ert tegnap veget, lejart a 6 honapos proidöm! Mar a kezdetekkor is soknak tünt ez az idöszak, közben pedig meg inkabb ugy tünt, sosem er veget (föleg amikor P. palyafutasa 1 honappal veget ert a hataridö lejarta elött). De veget ert, mint minden mas az eletben, mostantol mar ”rendes” munkavallalo vagyok, minden ezzel jaro törvenyes vedelemmel :)

Otthon nagy ünneplest nem csaptunk, de M. melegen atölelt, ez az idöszak neki is eleg megterhelo lehetett idönkent, es amikor kertem csemeget, igazan exkluziv csokis diot kaptam! Bar finom volt, egy marek utan atadtam Noeminek, ö jobban ertekelte, en meg 1 tabla megszokott sokoladet tüntettem el.

Telefonon anyanak is elmondtam a jo hirt, es most mar elmondtam hogy szegeny P. kollegam mikent jart alig 10 napja. Tibike idörablos papirjat is elmondtam, erre persze jöttek a jotanacsok, mit hogy mondjak el neki, miert fontos odafigyelni, jol viselkedni a tanulas meg a tanarnö velemenye maitt stb., amiket mar mindketten szamtalanszor elmondtunk …

 

Az autobiztositas elintezesehez kaptunk egy kontaktnevet G- kollegamtol, remelem ahogy nekikk sikerült a neten elerhetö arat drasztikusan csökkenteni, nekünk is sikerül a netes szerzödeskötesek altal kinalt 1300 eurotol kezdödö!!!! arakbol jelentösen lefaragni. Ez meg ugy is sok, hogy mint mar többen mondtak, nincs ertelme arakat szorozgatni es a hazaival összevetni, mert ahogy ez sokszorosa lenne az otthoni eves dijnak, pl. a gyerekek utan jaro adokedvezmenyem a 3. adosav valasztasaval tan 9x több mint amit otthon kaptunk adokedvezmeny. Viszonta z auto ertekehez merve is brutalisan sok ez az összeg, ezert kellene ezt jocskan csökkenteni.

A Kindergeld is ugy nez ki lassan elintezödik, megjött a TB-töl a vegzes, otthon mar nem kapunk a gyerekek utan penzt, igy vegre itt is jogosultak vagyunk erre. M. hetfön megy is be elintezni a szükseges papirokat, leadni amit kell, rakerdezni, rendbe van-e minden melleklet stb.

 

Jo hogy ezeket megcsinalja, nekem a gondolatra is borsodzik a hatam, ilyen baromsagokkal kinlodnom, ide.oda menni, kerdezösködni, szerencsetlenkedni. Az ilyen bürokratikus ügyintezest mar otthon is gyülöltem, hat meg itt nemetül …

Oriasi szerencsem hogy ez ra harul, mert sajnos eddig nem tudott munka utan nezni a kisfiunk miatt. Persze ez a lehetöseg mit sem erne ha nem tudna elintezni ezeket, nekem a hajam kihullott volna a sok majomsagtol amit kenytelen volt egyedül vegigvinni a gyerekek iskolaitol az autoval kapcsolatos mindenfele idiotasagig bezarolag …

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetmindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr617880624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása