Nemet mindennapok

Nemet mindennapok

Utazasi kellemetlensegek

2016. február 24. - Irbisz

http://image.al.com/home/bama-media/width620/img/news_huntsville_impact/photo/15711775-mmmain.jpg

Szerencsere az utazassal sem a melohelyre oda es vissza, sem az orszagon belüliekkel eleg keves a problemam, gondom, az elmult heten viszont több is akadt.

Elöször is Hamburgba oda es vissza nem volt Wi-Fi az elsö osztalyon. Mivel fülkes vagonba kerültem (csak ilyen van?) nem nagyon csodalkoztam, mert nagytermes vagonokban mindig volt. Azt viszont nem tudom, itt miert ezek az oldszkul szerelvenyek jarnak, tavaly tavasszal többször mentem Hamburgig, emlekeim szerint ilyen problemam sosem volt- bar ebben nem lehetek biztos, akkor meg nem irtam naplot.

A hotelben is akadt, ettöl komolyabb kellemetlenseg, bosszusag. Este 8 körül erkeztem meg, kezdödött azzal hogy bementem, mondom foglalasom van 2 napra. Viszont a recepcios nem csak a kinyomtatott papirok között, de a rendszerben sem talaltam. Mondtam neki hogy foglaltam, itt a megkapott visszaigazolas. Mutatom a fickonak, ö is mondja tenyleg ott a foglalas, de naluk akkor sincs a rendszerben. Na ez is jol kezdödik, amikor szolt, hogy minden rendben, most vette csak eszre, en a Hotel Savoy-ban vagyok, mig a foglalasom a szallodalanc masik, kb. 30-40 meterrel meg odebb levö szallodajaba, a Style Hotelbe szol.

https://www.novum-hotels.de/wp-content/uploads/hotel_savoy_hamburg_01.jpg?3f35e1

A fene se gondolt arra, van ugyannannak a szallodalancnak ilyen közel egymashoz 2 szalloja, en csak mentem az utcan, es bementem oda, ahol a terkep szerint a szallonak lennie kell es lattam a  Hotel feliratot:)

http://foto.hrsstatic.com/fotos/0/3/920/517/80/000000/http%3A%2F%2Ffoto-origin.hrsstatic.com%2Ffoto%2F2%2F1%2F9%2F8%2F219893%2F219893_b_9509156.jpg/pMygzvTmmqJSA4iGApARug%3D%3D/5616,3744/6/Novum_Style_Accord-Hamburg-Hotel-Bar-1-219893.jpg

Na mindegy, ezek utan mi törtent? Az immar jo hotelben sem volt foglalasom ... Ekkor mar kezdtem ideges lenni es leizzadni, kivaltkepp akkor, amikor kiderült hogy helyesebben csak volt foglalasaom, mult idöben, uis. töröltek mert 18:00 utan erkeztem, es ezt nem jeleztem. Igy igaz, mert az aprobetüs reszt (s Kleingeduckte) csak odaig olvastam, hogy van 24 oras recepcio, azt mar nem, hogy 18 utan törlik a rendelest, egyreszt mert az üzleti portalon keresztül foglaltam, masreszt a hitelkartyam is hozza volt rendelve, raterhelhettek volna a költseget, harmadreszt tul hosszu volt, tele felesleges(nek tünö) informaciokkal. A kerdesemre megtudtam, nincs is szallasuk harom napra, aznapra van viszont meg egy üres szoba (egyböl gondoltam, biztos az, amelyiket töröltek).

 http://www.tarifagent.com/__we_thumbs__/5351_15_kleingedrucktes.jpg

Mivel a hajlektalansag reme elszallt a fejem fölül, elsö dolgom volt laptop bekapcsolasa, es szallasfoglalas, itt ert a meglepetes. Tudtam a tovabbi 2 napra is szallast foglalni, azaz nem kellett mas szallast keresnem :). A magyarazat alighanem az lehet, a cegnek van lekötött kontingense, es az az üzleti vevöknek akkor is elerhetö, ha maganember mar nem kap szobat. Igy masnap reggel csak beadtam a böröndöt a ruhatar/koffermegörzöbe, es delutan amikor az uj szobat megkaptam, szepen felvettem.

 

Szerda reggel, mivel a cipö elözö nap kicsit feltörte a labam, es kellemetlen hideg esöben esett is, ugy döntöttem busszal megyek a villamosig.

(Amikor ezt irtam a vonaton, epp akkor ellenöriztek a jegyemet, es tan elöször nem kertek a jegyhez tartozo, azonositasra megadott hitelkartyat ellenörzesre. A velem szemben ülö fickotol se vettek le a szemelyijet, az ellenör laza volt, netan az online kinyomtatott jeggyel utazok olyan kis szazalekban csalnak az elsö osztalyon, hogy vesztesegnek erezte az ellenörzest :)). Aztan azota megfigyeltem, ha mar a visszauton vagyok, es van egy ellenörzö pecset a jegyemen, akkor nem kerik az igazolvanyt.

Az utvonaltervezö szerint a lett volna 1 percem atszallasra, de olyankor kicsi a forgalom, ugy gondoltam, addig összszedünk egy ujabb 1 percnyi elönyt az addig levö 4 megallonal.

A feltetelezeseim fele bejött, tenyleg összejött az egy perccel gyorsabb utazas, csak a megalloig 3 perc kesessel erkezett a busz, igy szepen lemaradtam a villamosrol … A következö 10 perc mulva jött, azzal eselytelen volt elerni a shuttle-t, igy leszalltam inkabb elöbb a Rewe-nel, es vettem banant, tökmagos zsemlet, eltöltöttem ott is vagy 10 percet.

Onnan nyugdijas tempoban mentem a megalloig, de igy is majd 20 percem volt a 8:00-as busz indulasaig. Delutan ugy jartam, ahogy aprilis 1-ota sosem: annyira elmerültem a Hamburgbol hozott feladatban, es nem tudatosult hogy mar egyre kesöbb sötetedik, hogy 17:02-kor vettem eszre, hopp, a 16:50-es buszrol szepen lemaradtam. Azt hiszem hogy ne nezzem allandoan az orat emiatt, ez nem tul hatekony es meg idegesitö is, meg gatja az elmelyülesnek, 16: 35-re minden reggel atallitom az orat

 

Csütörtök du. idöben a recepcional voltam, de a busz az nem- 30 perc kesessel erkezett meg. Nekem meg hagyjan, csak bosszusag volt, de E., a penzügyön dolgozo magyar kolleganö, aki meg az eves zaras miatt igencsak elhavazott, elegge megjarta. Mivel mar nagyon kellett fodraszhoz menni, mert ilyen-olyan okokbol mar 1.5 honapja nem tudott elmenni, elhatarozta, ma bizony elmegy koran, mert a fodrasza csak 6:30-ig van nyitva. Szegenyt a ag is huzza, egyreszt morogtak, hogyhogy elmegy ilyen koran mikor a munka dandarja van, masreszt, mivel nem volt bejelentkezve (csakvalami 5-10 perces igazitas kellett neki), igy kb. minden eselyet elvesztette hogy idöben odaerjen. Azert megvigasztaltam, tök jo a haja, en semmi problemat nem latok, aminek megörült, hogy kedves vagyok (raadasul komolyan is mondtam, nem csak vigasztaltam:)). A varakozas es utana a buszozas alatt jot elbeszelgettünk a hazai esemenyekröl, a ceges vilagrol, magunkrol, a nemet mindennapokrol, szokasokrol. Ez utobbi nala mar szo szerint mindennap, kb. 10 eve van mar kint, a völegenye/baratja is nemet. Viszont a nemet gyermektelenseg naluk is megvan, ö 33-37 között lehet, gondolom a baratja is, de gyerek nem nagyon van a lathataron (igaz a hazassag sem). Parszor a periferias latasommal elcsiptem, ugy nezett ram, amit nem tudtam hova tenni, meg leginkabb rajongasnak interpretaltam (de lehet hogy csak ez jolesett volna a termeszetes hiusagomnak).

Penteken aztan erre is ratett a busztarsasag: 16:55-kor mar szoltak a portarol, a busz 17:30 fele jön csak- Na akik mar tegnap is igy jartak elegge elkezdtek morogni, gondolom föleg azok, akik pentek leven utazni akartak valahova, joparan hivtak is taxit. Par szorgalmas ember visszament dolgozni, en 2 okbol nem:

  • A letezö legtavolabb van az irodank a bejarattol, az I epület negyedik emeletenek legeldugottabb reszen, oda, vissza, gep dokkolora, le,+ felöltözni, jo 10 perc mar odavan
  • Mi van ha megjön a busz megis, es lemaradok?

Igy inkabb maradtam ott ülve, elö a laptop, a token, es meg halozatom is volt. 17:30 körül jött meg Jana, aki mint megtudtam, helyükre visszament kollegaktol ertesült a kesesröl. A vegen persze mi törtent? Az a jarat nem is jött, a menetrend szerinti 17:50-es vitt el minket, szuper volt a hetvege nyitasanak ez a plusz munkahelyi ora.

Hetfö reggel a villamoson ülve egyszercsak igen penetrans szagot kezdtem erezni, tisztara mint Pesten, amikor büdösebb hajlektalanok körül 2 meteres kör alakul ki az aurajuk miatt. A leszallasnal vettem eszre, vagy 4-5 meterrel mögöttem allt egy szakallas hajlektalan, belöle jött az odor, 3 meterröl is szörnyü volt :(. Ugy latszik elszoktam ettöl, azert majd 1 eve nem ereztem meg hasonlot sem, es aznap az esö miatt az atlagnal is tisztabb volt a levegö- igy igazan ütött a ficko szaga …

http://images.mentalfloss.com/sites/default/files/styles/article_640x430/public/87809857.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetmindennapok.blog.hu/api/trackback/id/tr418417368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása